Spännande!!

I torsda´s blev jag tillfrågad om jag skulle vilja bli  inspiratör på Scrapbutiken tillsammans med Patricia "Ciza" och Helene. Och det vill jag ju självklart. Blev bara lite överrumplad av frågan. =).
Så det ska bli spännande och en stor utmaning att vara inspiratör. Fick material i torsda´s och redan sent på kvällen hade jag satt ihop mitt första alster, som jag ska lämna in på måndag i butiken.

Så nu är väl min tanke lite att jag ska försöka ladda upp lite här på bloggen lite av vad jag har gjort.

Å så måste jag ju berätta att i helgen har vi varit i Växsjö. Så bad jag min sambo att köra mig till Landstoken som ligger där. Så jag fick shoppa loss lite. Det var mycket trevligt!!!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0