Lite blandade födelsedags kort

Här kommer det komma lite blandade födelsekort som jag gjort. En del är beställda kort  och en del som jag har gjort för kunna sälja eller använda själv. En del är väldigt enkla - men även det enkla kan vara fint. Sen har man väl lärt sig lite mer ju mer man hållt på, man utvecklas ju hela tiden. =)


Det här kortet nedan är ett beställt födelsedagskort.




Det här kortet nedan fick min moster när hon fyllde 75 år.

Stämpeln är en från Penny Black och som jag har färglagt med distressfärg samt använt vattenpenna.


Det här kortet gjorde jag till en vän som fyllde 35 år.

Det är ett kort som jag fick lära mig att göra på den avancerade kortkursen i Scrapbutiken.


Kortet nedan är oxå ett beställt kort.




Ja, det får väl vara nog nu med födelsedagskort. Men det kommer mer lovar jag.

Varväl!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0